Γιατί πρέπει να με κάνετε πρωθυπουργό

Γεια σας,

Είμαι ο Κυριάκος. Εκτός από Κυριάκος είμαι και Μητσοτάκης αλλά αυτό το χρησιμοποιώ όποτε με βολεύει. Η οικογένεια μου σας πίνει το αίμα 150 χρόνια. Έχουμε γίνει βαθύπλουτοι από τα δικά σας τα λεφτά. Το κόμμα στο οποίο ηγούμαι, η ΝΔ κατέστρεψε και χρεοκόπησε τη χώρα μαζί με το ΠΑΣΟΚ. Τώρα, εμείς που καταστρέψαμε τη χώρα, έχουμε κάνει ένα συνασπισμό μαζί με το Ποτάμι που ουσιαστικά είναι και αυτό ΠΑΣΟΚ. Μαζί με το ΠΑΣΟΚ σας κατακλέβαμε για 40 χρόνια και έτσι έχουμε όλοι πάρα πολύ μεγάλες περιουσίες. Παρόλο που όλοι κλέβαμε, τα φορτώσαμε μόνο στο Τσοχατζόπουλο και ησυχάσαμε.

Είμαι ευτυχής που είχα τη μεγάλη υποστήριξη του Κώστα Σημίτη στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ. Χωρίς αυτή δεν θα είχα κατορθώσει να γίνω πρόεδρος. Το ότι ο Κώστας Σημίτης είναι από άλλο κόμμα δεν έχει σημασία. Όλο τα παλιό φαύλο σύστημα έχουμε γίνει ένα. Ο Κώστας Σημίτης έκανε το τραγικό λάθος να βάλει την Ελλάδα στο Ευρώ ενώ δεν ήταν έτοιμη. Ένας σημαντικός λόγος που περνάτε αυτά που περνάτε ήταν αυτός. Παρόλο που σας κατέστρεψε όπως και ο Καραμανλής, εξακολουθεί να κινεί τα νήματα της πολιτικής. Απόδειξη ότι με έκανε αρχηγό στη ΝΔ.
Οι Ευρωπαίοι μας έδιναν επιδοτήσεις για να μπορέσει η ελληνική οικονομία να φθάσει τις ευρωπαϊκές. Αυτά εμείς στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τα κάναμε ακίνητα και καταθέσεις στο εξωτερικό. Το ίδιο κάναμε τα χρήματα σας που επενδύσατε στο Χρηματιστήριο και τις εισφορές σας στα ασφαλιστικά ταμεία. Είμαι περήφανος που όλοι έχουμε εξασφαλίσει μέχρι και τα δισέγγονα μας.
Ο προκάτοχος μου Αντώνης Σαμαράς μου έδωσε σημαντικό υπουργείο και με στήριξε στο δεύτερο γύρο των εσωκομματικών. Βασικά, τη δική του ηγετική ομάδα χρησιμοποιώ και εγώ. Ο Αντώνης Σαμαράς σας εξαπάτησε και άλλα σας έλεγε προεκλογικά και άλλα έκανε μετά. Αποτελεί λαμπρό παράδειγμα και σκοπεύω να κάνω το ίδιο. Θα σας παρουσιάσω ένα πρόγραμμα όπως έκανε και εκείνος στο Ζάπειο αλλά δεν θα έχει καμία σχέση με αυτά που θα κάνω εάν γίνω πρωθυπουργός.

Θα με βοηθήσουν να σας εξαπατήσω και όλοι οι φίλοι μου στα ΜΜΕ: Πρετεντέρης, Χατζηνικολάου, Κοσιώνη, Παπαχελάς, Αναστασιάδης, Στεφανίδου κλπ. Όλοι μια παρέα είμαστε και βρισκόμαστε στο Ekali Club. Με το Γιαννάκη τον Αλαφούζο γίναμε κατά κάποιο τρόπο συγγενείς τώρα που ο Κώστας ( Μπακογιάννης ) παντρεύεται τη Σία ( Κοσιώνη ).  Αλλά και με τα παιδιά στο Mega και στα άλλα κανάλια είμαστε σα συγγενείς. Το είπα ήδη, όλο το παλιό φαύλο σύστημα έχει συσπειρωθεί στο πρόσωπο μου. Όχι ότι είμαι ο ηγέτης τους, μαριονέτα είμαι. Τουλάχιστον είμαι ρεαλιστής και το καταλαβαίνω.
 Δεν θεωρώ τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη προκάτοχο μου διότι δεν εξελέγη αλλά ορίστηκε και απλά επικυρώθηκε η τοποθέτηση μου. Τον αντιπαθώ γιατί είναι και πολύ μπας κλας με τη μουστάκα και το να’ούμε. Ο Καίσαρης δεν θα τον καλούσε ποτέ στο πάρτυ του στο Ekali Club. Πάντως και αυτοί είναι χρήσιμοι για να ξεγελάνε το λαουτζίκο και να φέρνουν ψήφους στο κόμμα. Απλώς δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί τους. Ένα γεια και πολύ τους πάει. Εγώ, η γυναίκα μου και ο κύκλος μου μου είμαστε για πράγματα ανεβασμένα, Gallery Gagosian και πάνω.
Ο προκάτοχος του Αντώνη Σαμαρά, ο Κώστας Καραμανλής, σας κορόιδευε έξι χρόνια και δεν σας έλεγε τίποτα. Όταν πια έφθασε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού, σας είπε τη μισή αλήθεια. Ο ίδιος μου προκαλεί αηδία αλλά αυτό που σας έκανε το εκτιμώ ιδιαίτερα και δείχνει ότι είναι μεγάλος πολιτικός άνδρας. Δεν τον συμπαθώ διότι ενώ είναι δικός μας, φλώρος, προσπαθεί να το παίξει τύπου Μεϊμαράκη. Εδώ που τα λέμε και ο Μεϊμαράκης από πολιτικό τζάκι είναι και όχι από καμία λαϊκή οικογένεια. Απλά έχει υιοθετήσει αυτό το στυλάκι που έχει πέραση στις λαϊκές περιοχές που εκλέγεται.
Το κόμμα μου είναι κυρίως πολιτικά τζάκια και κατά λάθος έχουν βρεθεί και κάποιοι άλλοι άσχετοι. Τόσα πολιτικά τζάκια δεν υπάρχουν πουθενά σε κόμματα αναπτυγμένων χωρών. Νομίζω όμως ότι δεν υπάρχουν γενικά πουθενά στο κόσμο. Το κόμμα μου αλλάζει χέρια μεταξύ της οικογένειας μου και της οικογένειας του αντιπαθητικού του Καραμανλή. Τον βλέπω και μου γυρίζουν τα άντερα. Όμως είναι αναγκαστική η συγκατοίκηση μαζί του. Χωρίς τη σκιά του θείου του δεν θα είμαστε τίποτα. Αυτός μας βγάζει όλους από το τάφο. Ο πατέρας μου πήρε 1% με τους Νεοφιλελεύθερους και η αδελφή μου 2,5% με τη Δημοκρατική Συμμαχία. Και εγώ μία από τα ίδια θα έπαιρνα εάν έκανα δικό μου κόμμα.

                Ο προδότης ο Σαμαράς πήρε αρχικά 4,9% στις βουλευτικές και 8,7% στις ευρωεκλογές με το κόμμα του. Πως τα κατάφερε ο γελοίος; Και ο πατέρας μου μεγαλύτερος προδότης ήταν αλλά εμείς είμαστε καλοί προδότες ενώ αυτός ήταν κακός προδότης. Τέλος πάντων όλα αυτά είναι περασμένα ξεχασμένα. Εξάλλου μας συνδέει κάτι πολύ σημαντικό, το Κολέγιο. Το Κολέγιο είναι κάτι περισσότερο από πατρίδα και θρησκεία. Πλάκα κάνω στον ευατό μου! Ποια πατρίδα και θρησκεία;  Aφού είμαι άθεος και δεν πιστεύω σε καμία πατρίδα.
Έτσι είμαστε όλοι εμείς οι καθαροί φιλελεύθεροι όπως ο Μάνος και ο Ανδριανόπουλος. Και εγώ σαν αυτούς είμαι και περισσότερο. Και γιατί δεν το λέω; Χαζός είμαι; Να πάρω τα ίδια ποσοστά με το Μάνο; Έχω και στους δύο πολύ μεγάλη εκτίμηση και για έναν ακόμη λόγο, είναι και οι δύο απόφοιτοι Κολεγίου. Το Κολέγιο είναι ένα σύστημα αλληλοϋποστήριξης. Έτσι με την αλληλοϋποστήριξη κατορθώνουμε να έχουμε όλοι καλές θέσεις χωρίς να το αξίζουμε. Ο λαουτζίκος νομίζει ότι αλληλοϋποστήριξη έχει η Μασονία. Για αυτό είναι λαουτζίκος και εμείς είμαστε ελίτ, γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Το υπέρτατο σύστημα αλληλοϋποστήριξης είναι το Κολέγιο. Εάν μπορούσα θα χρησιμοποιούσα αποκλειστικά αποφοίτους του Κολεγίου. Πάντως έβαλα αρκετούς σε σημαντικές θέσεις. Τον Νίκο Γεωργιάδη προσπάθησαν να μου τον στερήσουν αλλά τον έχω δίπλα μου, ανεπίσημα έμπιστο σύμβουλο.  
Η γυναίκα μου είναι Εβραϊκής καταγωγής και είχε ένα προηγούμενο γάμο. Φρόντισα να εξαφανίσω όλα αυτά τα δημοσιεύματα γιατί οι ψηφοφόροι της λαϊκής δεξιάς είναι πολύ περίεργοι και μπορεί αυτά να τους επηρεάσουν αρνητικά. Ευτυχώς που εγώ προσωπικά δεν χρειάζεται να συναναστρέφομαι μαζί τους επειδή μου προκαλούν εμετό. Είναι όμως απαραίτητοι γιατί μόνο με τις ψήφους της Εκάλης, της Κηφισιάς, του Ψυχικού και της Βουλιαγμένης θα καταντάγαμε σαν τη Δράση του Μάνου. Στέλνουμε σε αυτούς κάτι Μεϊμαράκηδες, τους αρχίζουν στα να’ούμε και έτσι τους ξεγελάμε και ψηφίζουν ενάντια στα συμφέροντα τους.
Είναι και πολλά άλλα που σας κρύβω. Δεν χρειάζεται να τα ξέρετε όλα, μόνο αυτά που βολεύει να ξέρετε. Εάν έρθω στην εξουσία θα σας εξοντώσω τελείως. Θα σας τα πάρω όλα, ότι έχετε και δεν έχετε. Για αυτό εξάλλου με έβαλαν αρχηγό στη ΝΔ. Θα αναπολείτε αυτά που περνάτε σήμερα και θα λέτε «τι καλά που περνάγαμε παλιά». Όπως μου εξήγησε και ο Αντώνης Σαμαράς, άλλα θα σας πως για να με ψηφίσετε και όταν με εκλέξετε θα τα γυρίσω έντεχνα.
Για όλους αυτούς τους λόγους σας ζητάω να με εκλέξετε τον επόμενο πρωθυπουργό σας. Είμαι πανέτοιμος, έχω έτοιμα τα καλαμάκια για να σας πιω το αίμα. Εξάλλου έχει βάλει και η Μαρέβα στο μάτι πολλά κομμάτια από τη Gallery Gagosian και με το μισθό του βουλευτή δεν μπορώ να τα αγοράσω. Πρέπει στις γυναίκες να τους κάνουμε τα χατίρια τους. Είδα και έπαθα να τα ξαναβρούμε. Εάν δεν της πάρω τα κομμάτια μπορεί να με χωρίσει. 

Αυτά θα έλεγε ο Μητσοτάκης εάν ήταν ειλικρινής. 

Πέτρος