Μάριε τι δεν καταλαβαίνεις; 1

Χθες παρακολουθούσα μια εκπομπή στη τηλεόραση. Ανάμεσα στους προσκεκλημένους ήταν ο Μάριος Σαλμάς της ΝΔ.  Σε κάποιο σημείο της συζήτησης είπε : « Εγώ στη θητεία μου σαν υπουργός έκανα σωστή δουλειά. Τι φταίω εάν άλλοι πριν από εμένα τα έκαναν όλα στραβά;». Δεν ήταν ακριβώς αυτά τα λόγια του γιατί δεν τα θυμάμαι αλλά αυτό ήταν το νόημα. Το είπε με μεγάλο παράπονο. Προς στιγμή τον λυπήθηκα. Μετά σκέφτηκα ότι αυτός έχει λυμένα όλα τα προβλήματα του ενώ εγώ δεν ξέρω τι μου ξημερώνει και έτσι μου πέρασε η λύπηση.

Να δεχτώ ότι είναι ικανός και ότι έκανε σωστή δουλειά. Είναι γιατρός και συνήθως οι γιατροί έχουν ανθρωπιστικές αξίες. Δείχνει έντιμος και ειλικρινής. Δεν «βάζω το χέρι μου στη φωτιά» για κανένα. Μπορεί και αυτός να είναι ανίκανος απατεώνας όπως οι περισσότεροι στη ΝΔ. Ας υποθέσουμε ότι είναι ικανός, έντιμος, ειλικρινής και με καλές προθέσεις. Γιατί τότε κάθεται στο κόμμα των απατεώνων, των προδοτών, των κλεφτών, των ψευτών, των ανίκανων και των διεφθαρμένων. Δεν φταίει για αυτά που έκανε και αυτά που είναι αλλά για το ότι κάθεται στο άθλιο κόμμα της ΝΔ.

Ο Σαλμάς υποστηρίζει Μεϊμαράκη. Ο Μεϊμαράκης δηλώνει ότι κλίνει προς το κέντρο. Και ο Μητσοτάκης δηλώνει κεντρώος αλλά δεν είναι. Έχει στοιχεία από το κέντρο αλλά σε οικονομικά ζητήματα είναι ακροδεξιός. Πως το εννοούμε το κέντρο; Μεγαλύτερο κράτος και περισσότεροι φόροι η δικαιότερη κατανομή εισοδήματος; Είναι εκτός του θέματος αυτού του άρθρου αλλά μελλοντικά θα το εξετάσουμε μέχρι εξαντλήσεως. Δεν έχουμε δικαίωμα να πάρουμε μέρος στην εσωκομματική συζήτηση της ΝΔ καθώς δεν ανήκουμε πλέον εκεί. Έχουμε δικαίωμα να εκφράζουμε τις απόψεις μας και να ξεκινήσουμε ένα διάλογο στη κεντροδεξιά. Όποιος θέλει συμμετέχει. 

συνέχεια στο επόμενο...