Είναι ο σωσίας μου

             
Είμαι ο Αλέξης Τσίπρας. Τη Κυριακή 12 Ιουλίου, στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων καθόταν ένας πνευματιστής. Κατόρθωσε να βάλει ένα δαίμονα στο σώμα μου για να με ελέγχει. Έτσι υπέγραψα τη συμφωνία. Ο Παππάς και ο Τσακαλώτος που έχουν μεταφυσικές ικανότητες, το κατάλαβαν και έβγαλαν τον δαίμονα από μέσα μου στη τουαλέτα. Γύρισα πίσω και ζήτησα να ακυρωθεί η συμφωνία. Τότε με απήγαγαν.

            Με μετέφεραν με αυτοκίνητο σε κάποια τοποθεσία. Είχαν τα μάτια μου κλειστά για να μη βλέπω. Οδηγούσαν αρκετές ώρες αλλά δεν μπόρεσα να προσδιορίσω ακριβώς πόσες. Βρίσκομαι κλεισμένος σε ένα υπόγειο που δεν ξέρω που βρίσκεται. Στο πάνω μέρος σε ύψος πάνω από δύο μέτρα έχει ένα μικρό παράθυρο με κάγκελα. Σκαρφάλωσα με δυσκολία αλλά το μόνο που μπόρεσα να δω είναι ένας περιφραγμένος κήπος. Τα τζάμι είναι άθραυστο. Προσπάθησα να το σπάσω αλλά δεν τα κατάφερα. Μάλλον είναι απομακρυσμένο από άλλα σπίτια  γιατί φωνάζω δυνατά αλλά δεν ανταποκρίνεται κανείς. Δυο φορές την ημέρα έρχεται κάποιος και μου φέρνει φαγητό.  Έχω μια παλιά τηλεόραση που πιάνει λίγα ξενόγλωσσα κανάλια.
            Δίπλα στο δωμάτιο πού είμαι έχει ένα άλλο δωμάτιο που ήταν κλειδωμένο. Κατόρθωσα μετά από προσπάθεια αρκετών ημερών να το ανοίξω. Μέσα σε αυτό το δωμάτιο έχει έναν υπολογιστή κλειδωμένο. Προσπαθώ συνεχώς εδώ και δύο μήνες να ξεκλειδώσω τον υπολογιστή. Τελικά κατάφερα και βρήκα τον κωδικό «fuckallgreece» και έτσι έστειλα αυτό το μήνυμα. 
            Αυτός ο απατεώνας που παρουσιάζεται ως Αλέξης Τσίπρας είναι σωσίας μου. Έχω μείνει κατάπληκτος με την ομοιότητα που έχει με εμένα. Δεν ξέρω πως το έχουν καταφέρει. Η επιστήμη έχει κάνει τεράστια βήματα. Θα μπορούσαν να με είχαν σκοτώσει αλλά δεν το έκαναν. Ίσως το κάνουν μόλις ανακαλύψουν ότι έστειλα αυτό το μήνυμα. Μπορεί αυτή είναι η τελευταία επικοινωνία μου εν ζωή. 

Γεράσιμος Λ