Το ΝΑΙ θα φέρει Επανάσταση

            Αξιόποινοι πρώην συναγωνιστές της ΝΔ,

            Όχι μόνο ψήφιζα μια ζωή ΝΔ αλλά έχω «τρέξει» για τη ΝΔ. Δεν έχω παρόν, δεν έχω μέλλον, μόνο παρελθόν. Δεν έχω δουλειά, δεν έχω καταθέσεις, δεν έχω αυτοκίνητο, δεν έχω εξοχικό. Φροντίσατε να μου στερήσετε. Είμαι μακροχρόνια άνεργος, τις καταθέσεις μου τις πήρατε, στο αυτοκίνητο έχω καταθέσει τις πινακίδες και το εξοχικό το πούλησα για να ζήσω και να πληρώνω φόρους. Μου έμεινε μόνο ένα μικρό παλιό διαμέρισμα. Θέλετε να μου το πάρετε και αυτό. Δεν θα σας αφήσω.
            Φαντάζεστε ότι θα έρθετε σύντομα εσείς στην εξουσία για να συνεχίσετε το καταστροφικό έργο σας. Νομίζετε ότι θα σας αφήσω να μου πάρετε το διαμέρισμα; Νομίζετε ότι θα σας αφήσω να με καταντήσετε άστεγο; Ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα! Το μόνο σίγουρο σε αυτή τη ρευστή κατάσταση είναι ένα. Εάν υπερισχύσει το ΝΑΙ, τότε μέσα σε λίγους μήνες θα έχουμε Επανάσταση. Με το ΟΧΙ υπάρχει πιθανότητα να την αποφύγουμε. Εάν γίνει Επανάσταση θα είμαι από τους πρώτους που θα πάω, είναι η μόνη μου ελπίδα. Οι εξοντωμένοι δεν έχουν τίποτα να χάσουν. 
            Ο ΣΥΡΙΖΑ έφθασε στο 36% γιατί ο κόσμος δεν άντεχε άλλο εσάς. Από εσάς θέλαμε να απαλλαγούμε, αυτός είναι ο λόγος που ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ. Μας αναγκάσετε να συνταχθούμε με τους κρατιστές, τους φασίστες και διάφορους περίεργους. Μας έχετε καθίσει στο σβέρκο τόσα χρόνια. Έχετε κάνει τεράστιες περιουσίες από την ψήφο μας και το μόχθο μας. Αποσυρθείτε και απολαύστε τες. Δεν μπορείτε να ξεκουμπιστείτε με το καλό; Πρέπει να φθάσουμε στην Επανάσταση; Πρέπει να χυθεί αίμα; Εάν αγαπάτε τη πατρίδα φύγετε ήρεμα για να αναλάβουν άνθρωποι ικανοί και αδιάφθοροι. Ανακοινώστε σήμερα ότι η ΝΔ «κατεβάζει ρολά». Βάλτε λουκέτο  για να σωθεί η χώρα.
            Εσείς δημιουργήσατε όλα τα προβλήματα. Εσείς είστε το πρόβλημα, το κόμμα της αναξιοκρατίας, της ευνοιοκρατίας, της οικογενειοκρατίας και της διαφθοράς. Έξι χρόνια δεν ήταν αρκετά να να γλυτώσετε τη χώρα από τη καταστροφή; Τι κάνατε το 2004-2009, «κοιμόσαστε τον ύπνο του δικαίου»; Μήπως είσαστε πολύ απασχολημένοι για το πως θα τα «φάτε» και δεν είχατε καιρό να ασχοληθείτε με δευτερεύοντα θέματα της διακυβέρνησης;
            Το λαό εσείς και η κυβέρνηση Παπανδρέου τον διχάσατε. Εξοντώσατε τι μισή Ελλάδα για να ευνοήσετε την άλλη μισή. Ο διχασμός δεν δημιουργήθηκε τώρα αλλά τώρα φάνηκε. Βρισκόμαστε στα πρόθυρα του Εμφυλίου. Εάν θέλατε όλους τους Έλληνες ενωμένους ας μη τους χωρίζατε σε εξαθλιωμένους και ευνοημένους.
            Όποιος βολεμένος ξαναπεί ότι χρειάζεται να μείνουμε ενωμένοι θα με δει την άλλη μέρα το πρωί στη πόρτα του για να μου δώσει 800€ να «βγάλω» το μήνα. Τον άλλο μήνα θα ξαναπάω. Το προτείνω σε όλους τους εξοντωμένους. Όποιος βολεμένος μιλάει για ενότητα να πάνε να του πάρουν λεφτά με το ζόρι. 
            Τέλος, θα πω κάτι με μεγάλη ειλικρίνεια παρόλο που ξέρω ότι θα σοκάρει. Εξ όσων γνωρίζω η επιθυμία δεν ποινικοποιείται. Εγώ προσωπικά θα έβλεπα με μεγάλη χαρά οποιοδήποτε «χτύπημα» προς την ΝΔ η Νεοδημοκράτες απο την άκρα αριστερά η την άκρα δεξιά. Εκεί μας φτάσατε! Να είμαστε έτοιμοι για Επανάσταση και να ονειρευόμαστε ένα «χτύπημα» σε ομοϊδεάτες μας!

Ανδρέας Κ