Κρατιστές – Εξολοθρευτές Χ

         
            Ακούω για αριστερά και κρατισμό και βγάζω καντήλες. Εννοείται ότι δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ αλλά ούτε και ΝΔ. Δεν πολυενθουσιάστηκα που ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Από την άλλη σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να ξαναγυρίσουν οι εξολοθρευτές. Δεν πρέπει να ξαναγυρίσουν τώρα αλλά και ποτέ πια. Η ΝΔ εξολόθρευσε μεγάλες κοινωνικές ομάδες για να ευνοήσει μικρές κοινωνικές ομάδες. Ευνόησε τους πλούσιους και τους βολεμένους για να εξολοθρεύσει τη μεσαία τάξη, τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους. Οι περισσότεροι απο αυτούς που εξολόθρευσαν ανήκουν στις κοινωνικές ομάδες που τους στήριζαν διαχρονικά.
            Οι πιο άχρηστοι και κακοί άνθρωποι της κεντροδεξιάς έχουν μαζευτεί στη ΝΔ: τζιτζίφλωροι, τζιτζιφιόγκοι, λιμοκοντόροι, βουτυρόπαιδα, σκατόβλαχοι. Είναι πολύ
διαβρωμένοι και αδιαφορούν για τον συνάνθρωπο τους. Βλέπουν τους ανθρώπους σαν κατσαρίδες και μυρμήγκια και θέλουν να τους πατήσουν. Μόνο περιτύλιγμα χωρίς κανένα περιεχόμενο. Το σύνολο μηδενικών είναι μηδέν 0+0+...+0=0. Κοστούμι, γραβάτα και καμιά ουσία. Μόνο το κοστούμι έχει κάποια αξία. Η ευγένεια και οι αγωγή μου δεν μου επιτρέπουν να τους χαρακτηρίσω βρωμερά σκουλήκια που σέρνονται στη γη.  Να κάνω παρένθεση και να πώ ότι έχω εκτίμηση και για τον απλό χωριάτη και το λεβεντόβλαχο. Οι σκατόβλαχοι δηλαδή οι πονηροί και κακοί βλάχοι μου προκαλούν αηδία. Η ΝΔ δεν έχει ούτε απλούς χωριάτες ούτε λεβεντόβλαχους αλλά μόνο σκατόβλαχους.
            Χρησιμοποιώ βαριές και υπερβολικές εκφράσεις αλλά με πνίγει η οργή και η αγανάκτηση.  Στήριζα μια ζωή αυτούς τους παλιανθρώπους, με τη ψήφο μου, οικονομικά και με αγώνα για να με εξοντώσουν.  Πιστεύω ότι η επιστροφή στον κρατισμό που φέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι λάθος δρόμος. Από την άλλη δεν θέλω να ξαναγυρίσουν οι εξολοθρευτές και να με αποτελειώσουν. Έτσι είμαι αδιάφορος ανάμεσα στα δύο.


ΚΡΑΤΙΣΤΕΣ – ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΕΣ σημειώνω Χ

Μάνος Κ