Ποτάμι η ΧΑ ;


Εάν γίνουν εκλογές σύντομα, θα πρέπει να αποφασίσω ανάμεσα σε ΧΑ και Ποτάμι. Μάλλον θα φανεί περίεργο πως μπορεί να αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε δύο τόσο διαφορετικά κόμματα. Κανένα δεν με εκφράζει πολύ αλλά όλα τα άλλα κόμματα τα έχω αποκλείσει. Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω.
Ψήφιζα πάντα ΝΔ. Το 2012 ψήφισα  ΑΝΕΛ  πριν αντιληφθώ ότι είναι δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ.  Στις Ευρωεκλογές ψήφισα ΕΠΑΛ. Άλλη μια τεράστια απογοήτευση.
Κατ’ αρχάς δεν ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ διότι εκπροσωπεί τον κρατισμό που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τα χάλια της χώρας. Εξάλου είμαι κεντροδεξιός, δεν μου πάει να φτάσω τόσο αριστερά. Τους ΑΝΕΛ όπως προανέφερα δεν τους ψηφίζω γιατί τους θεωρώ δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ.
ΝΔ αποκλείεται να ψηφίσω διότι πρέπει να δοθεί ένα τέλος σε αυτή τη καταστροφική πολιτική. Για τους ίδιους λόγους δεν μπορώ να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ πρέπει να έχει την ίδια πορεία με το ΠΑΣΟΚ. Εάν υπήρχε ένα κόμμα ανάλογο με το ΣΥΡΙΖΑ στη δεξιά, η ΝΔ θα είχε τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ τώρα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν λιγότερο ακραίος από την αρχή σε σχέση με τη ΧΑ. Στη πορεία ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε περισσότερο προς το κέντρο ενώ η ΧΑ έγινε ακόμη πιο ακραία. Είμαι δημοκρατικών πεποιθήσεων και ενάντια στο ρατσισμό. Εάν λίγο στρογγύλευαν τις γωνίες στη ΧΑ θα μου ήταν πιο εύκολο να τους ψηφίσω.  
            Tο Ποτάμι μου αρέσει που δεν έχει πολιτικούς και άκαμπτη ιδεολογική τοποθέτηση. Είναι λίγο πιο αριστερά από εμένα αλλά όχι πολύ. Έχω όμως και εκεί ενδοιασμούς. Μήπως αποδειχθεί δεκανίκι της συγκυβέρνησης; Μήπως κρύβονται κάποιοι από πίσω;
Εντάξει δεν κάτσω να σκάσω! Θα το ρίξω κορώνα-γράμματα ανάμεσα σε ΧΑ και Ποτάμι πριν πάω στο εκλογικό κέντρο.  Εκτός εάν αργήσουν οι εκλογές και  παρουσιαστεί κάτι άλλο που να μου ταιριάζει καλύτερα.

Μ.Α.
Άνεργος