Θέλω μια άλλη καλύτερη ΝΔ

Άλλο ιδεολογία και άλλο κόμμα. Εγώ πιστεύω στη κεντροδεξιά ιδεολογία. Πιστεύω στην ιδιωτική πρωτοβουλία, τον πατριωτισμό, τη διατήρηση των παραδόσεων αλλά όχι σε ακραίο βαθμό. Το κόμμα που εξέφραζε για χρόνια αυτά τα στοιχεία ήταν η ΝΔ. Σαν κόμμα όμως είχε και άλλα στοιχεία: αναξιοκρατία, φαβοριτισμό, κακή οργάνωση, κακή στρατηγική κλπ. Δεν χρειάζεται να τα αναλύσω γιατί το έχουν κάνει άλλοι πολύ καλά σε αυτό το βήμα.
Τα ίδια πιστεύω και για το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ συνδύαζε κρατικίστικη σοσιαλδημοκρατική ιδεολογία με στοιχεία οργανωμένου εγκλήματος. Χρειάζεται και στην κεντροαριστερά άλλη επιλογή αλλά εμένα με απασχολεί η κεντροδεξιά.
 «Δεν έχω δεί τόσους πολλούς άχρηστους μαζεμένους» έλεγε ένα φίλος μου, στέλεχος του κόμματος, για κάποιες συγκεντρώσεις της ΝΔ. Το ξέραμε ότι κάπως έτσι είναι. Δεν είχαμε άλλη επιλογή. Δεν μας πείραζε γιατί περνάγαμε καλά. Τώρα αυτά πληρώνουμε, την αχρηστοκρατία που ανεχθήκαμε.  
Το κόμμα βρίσκεται σε διαρκή παρακμή από το '81. Ρίχνω μόνο μερική ευθύνη στους διάφορους προέδρους του κόμματος καθώς αναγνωρίζω ότι δεν έχουν απόλυτη ευχέρεια να αλλάξουν τα πράγματα. Ότι υπάρχουν ικανοί και άξιοι είναι βέβαιο, είναι όμως η μειοψηφία. Δεν μπορούν αυτοί να μαζευτούν και να φτιάξουν ένα νέο κόμμα που να έχει παραπλήσια ιδεολογία αλλά χωρίς τα αρνητικά στοιχεία της ΝΔ; Θα το έκανα εγώ αλλά με ξέρει μόνο η μάνα μου. Και αυτή ακόμη, σε λίγα χρόνια δεν θα με αναγνωρίζει λόγω ηλικίας.

M.B.
Υπερφορολογημένος