Εάν ορίσουμε τους πράκτορες με
την ευρεία έννοια δηλαδή συμπεριλάβουμε και τους σαν πράκτορες και τους κατά
λάθος πράκτορες τότε οι πράκτορες βρίσκονται παντού. Κατ’ αρχάς η Βουλή και τα κόμματα είναι
γεμάτα πράκτορες. Στη συνέχεια τα ΜΜΕ και ειδικά τα συστημικά είναι επίσης
γεμάτα πράκτορες. Όμως το πρακτοριλίκι προχωράει και περισσότερο.
Πολλές πολυεθνικές εταιρείες αλλά
και ελληνικοί όμιλοι εταιρειών είναι επίσης γεμάτα πράκτορες, από πάνω μέχρι
κάτω. Ξένες μυστικές υπηρεσίες βρίσκονται πίσω από μερικούς μεγάλους ελληνικούς
επιχειρηματικούς ομίλους. Δημιουργήθηκαν με ξένα κεφάλαια και στηρίζονται από
ξένες δυνάμεις με διάφορους τρόπους.
Ο χώρος των τηλεπικοινωνιών, λόγω
της φύσης του, είναι επίσης γεμάτος πράκτορες. Όλες οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι
ξένων συμφερόντων και επιλέγουν ποιον θα βάλουν επικεφαλής. Αυτός με τη
σειρά του τοποθετεί επιλεκτικά στελέχη σε συγκεκριμένες θέσεις κλειδιά.
Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών
μπορούν όποτε θέλουν να παρακολουθούν τις επικοινωνίες μας μέσω σταθερού,
κινητού η Ίντερνετ. Είναι βέβαια παράνομο αλλά ποιος θα το καταλάβει και ποιος
θα το αποδείξει. Γενικά οι τηλεπικοινωνίες δεν είναι καθόλου μα καθόλου
ασφαλείς. Το είχε επισημαίνει συναγωνιστής σε προηγούμενο άρθρο.
Άλλοι τομείς της οικονομίας που είναι
γεμάτοι πράκτορες είναι αυτοί που παίρνουν μεγάλα δημόσια έργα όπως κατασκευές
κλπ. Επίσης ο χώρος των τραπεζών είναι γεμάτος πράκτορες. Οι τράπεζες έχουν
οικονομική εικόνα τόσο των επιχειρήσεων όσο και των πολιτών. Είναι μια πολύ χρήσιμη
πληροφορία.
Ο χώρος των επωνύμων είναι επίσης γεμάτος πράκτορες. Ο λόγος είναι ότι σε αυτό το χώρο κινούνται
πρόσωπα που έχουν σχέση με τη πολιτική. Πολλοί πράκτορες ξένων αλλά και ελληνικών
μυστικών υπηρεσιών κινούνται στο χώρο των επωνύμων. Οι ξένες μυστικές υπηρεσίες
δεν στηρίζουν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους αλλά και μικρομεσαίους
επιχειρηματίες.
Ο ένας λόγος είναι για να
αποκτήσουν το οικονομικό επίπεδο ώστε να μπορούν να κινούνται στο χώρο των
επωνύμων. Ο άλλος είναι για να δημιουργήσουν η να αναπτύξουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των επωνύμων. Μπορεί πχ ξένες μυστικές υπηρεσίες να
βρίσκονται πίσω από ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο, ένα μπαρ στη Σαντορίνη ένα
ακριβό εστιατόριο της Αθήνας, ένα οίκο μόδας, μια γκαλερί κλπ.
Όλοι αυτοί (οι πράκτορες) υποστηρίζονται από τις
μυστικές υπηρεσίες με διάφορους τρόπους, με επαγγελματική προώθηση, χρηματοδότηση,
συστάσεις ακόμη και αμοιβή έναντι προσφερόμενων υπηρεσιών. Οι μυστικές υπηρεσίες
έχουν δημιουργήσει ένα δίκτυο η κύκλο που λειτουργεί με αλληλοϋποστήριξη των
μελών του.
Γ. Μ.