Τους σιχάθηκα πια! Μετανοώ και θα επανορθώσω. Ξέρω πολλά και θα τα πω. Αυτό
που λέμε Νέα Δημοκρατία δεν είναι τίποτα άλλο από αέρας κοπανιστός. Η Νέα
Δημοκρατία είναι μια διαλυμένη οργάνωση. Η διάλυση είχε αρχίσει πριν το 2009,
επί Καραμανλή. Πριν το 2004 ήταν πολλοί αυτοί που έτρεχαν στις Τοπικές και τις άλλες
Κομματικές Οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας. Το έκαναν γιατί ήλπιζαν να έχουν κάποια
οφέλη όταν η Νέα Δημοκρατία θα ερχόταν στην εξουσία. Τους περισσότερους τους «έγραψαν
στα παλιά τους τα παπούτσια». Αρκετούς τους βόλεψαν και αυτοί είναι οι hard core Νεοδημοκράτες.
Όσους δεν τους τακτοποίησαν, άρχιζαν
σιγά – σιγά να λακίζουν. Οι Τοπικές Οργανώσεις έκλειναν η μία μετά την άλλη. Όσες
έμειναν ήταν Οργανώσεις Σφραγίδα. Υπήρχε το Δ.Σ και από κάτω τίποτα, ένα κενό. Μπορεί
για τυπικούς λόγους να υπήρχαν μερικά μέλη. Ήταν όμως σχεδόν όλα ανενεργά. Το ίδιο
συνέβαινε και με τις διάφορες Κομματικές Οργανώσεις. Οι επικεφαλής ήταν επικεφαλής
του εαυτού τους. Όλα τα μέλη ήταν ανενεργά. Όλος ο κομματικός μηχανισμός ήταν ανύπαρκτος.
Αυτά όλα συνέβαιναν σε καλές εποχές δηλαδή πριν τη κρίση και τότε που η
Νέα Δημοκρατία ήταν ακόμη κυβέρνηση. Μετά τα πράγματα χειροτέρεψαν ακόμη περισσότερο.
Από άσχημα έγιναν πολύ άσχημα. Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα πάει εθελοντικά
να ασχοληθεί με τη ΝΔ; Για ποιο λόγο να το κάνει; Μόνο τα γερόντια πάνε αντί να
πηγαίνουν στα ΚΑΠΗ και κάτι παλαβοί. Είναι και μερικοί φρέσκοι που πηγαίνουν
για λίγο μέχρι να καταλάβουν τι γίνεται. Η Νέα Δημοκρατία είναι οι πολιτικοί,
το επιτελείο τους και οι κομματάρχες. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο.
Η μόνη αξία της Νέας Δημοκρατίας είναι αυτό που λέμε στη πιάτσα «αέρας».
Στα λογιστικά λέγεται «φήμη και πελατεία» και στο marketing brand name. Το ξέρουν πολύ καλά όλοι οι πολιτικοί και
για αυτό το brand name σκοτώνονται μεταξύ τους. Τα τελευταία χρόνια
έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα το brand name Νέα Δημοκρατία. Σε πολλούς ψηφοφόρους δημιουργεί
αρνητικούς συνειρμούς, σκέψεις και συναισθήματα. Όμως ακόμη κρατάει 1,5 εκατομμύριο
ψηφοφόρους που διάκεινται θετικά η σχετικά θετικά. Είναι κάτι σαν την Coca Cola που ήταν για πολλά χρόνια το πιο αναγνωρίσιμο brand στο κόσμο. Νομίζω ότι εξακολουθεί να είναι.
Εκτός από το brand name είναι και η πόλωση. Πολλοί είναι εκείνοι που
ψηφίζουν Νέα Δημοκρατία επειδή είναι το πρώτο κόμμα της κεντροδεξιάς. Brand name και πόλωση είναι οι δύο λόγοι που η ΝΔ κρατάει ακόμη περίπου το 15% των
ψηφοφόρων. Η πόλωση τώρα λειτουργεί υπέρ της Νέας Δημοκρατίας. Θα μπορούσε όμως να
λειτουργήσει και εναντίον της, εάν ένα άλλο σχήμα «έπαιρνε κεφάλι». Αυτό θα
συμβεί, εάν δημιουργηθεί ένα καλύτερο και δυνατότερο brand name στη κεντροδεξιά.
Σ. Η.