Πόσα φάγατε ωρέ σκύλοι των SS;

Αξιωματικοί των SS με το Χίτλερ & λυκόσκυλο
Βλέπω φίλους και γνωστούς μου αλλά και άγνωστους που αναλώνονται σε πολιτικές συζητήσεις στο Ίντερνετ με  Νεοδημοκράτες. Άλλες φορές οι συζητήσεις είναι πολιτισμένες και άλλες φορές δεν είναι. Τις βρίσκω όμως χωρίς νόημα και ουσία. Ο λόγος δεν είναι ότι είμαι ενάντια στο πολιτικό διάλογο. Το αντίθετο μάλιστα είμαι φανατικά υποστηρικτής του πολιτικού διαλόγου. Είμαι αντίθετος στο πολιτικό διάλογο με τους Νεοδημοκράτες.
Κατ’ αρχάς είναι ψεύτες. Τι νόημα έχει να συζητάει κανείς για κάτι που δεν θα γίνει. Άλλα λένε και άλλα κάνουν. Η συζήτηση μαζί τους μπορεί να έχει μόνο τελείως θεωρητική ακαδημαϊκή αξία. Δυστυχώς  δεν έχουν το επίπεδο για κάτι τέτοιο.

Οι περισσότεροι που γράφουν υπερ της ΝΔ στο Ίντερνετ εκτελούν εντεταλμένη υπηρεσία. Δεν ξέρω εάν πληρώνονται τώρα, ίσως και να συμβαίνει. Σίγουρα όμως περιμένουν να αμοιφθούν στο μέλλον. Αυτοί που θα αμοιφθούν στο μέλλον είναι οι ίδιοι που είχαν αμοιφθεί στο παρελθόν.
Είναι αυτοί που μαζί με τους πολιτικούς και τους μεγαλοπαράγοντες της ΝΔ «τα τρώνε» όταν η ΝΔ είναι στην εξουσία. Ο όρος τα «τρώνε» μπορεί να αφορά παράνομες η νόμιμες πρακτικές. Δεν «τα τρώνε» μόνο από μίζες και άλλες παρανομίες. «Τα τρώνε» επίσης όταν διορίζονται σε διάφορες θέσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και λαμβάνουν υπερβολικούς μισθούς.
Εγώ προσωπικά δεν χαλάω το χρόνο μου σε ιντερνετικούς η πραγματικούς διαλόγους με τους Νεοδημοκράτες. Ο σκοπός τους είναι να έρθουν στην εξουσία και να συνεχίσουν το φαγοπότι που διακόπηκε πριν κανένα χρόνο. Για να το καταφέρουν θα γράψουν και θα πουν το οτιδήποτε. Αντί για διάλογο προτείνω μόνο τέσσερις προτάσεις.

Πόσα φάγατε ωρέ σκύλοι των SS 

Και πόσα περιμένετε να φάτε;

Heil Merkel
Deutschland über alles!

Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο!


Αναστάσιος