Το μη χείρον βέλτιστον

                Κατηγορούν διάφοροι ψευδοδημοκράτες τους ψηφοφόρους της ΧΑ. Υπάρχει μια ικανότητα που λέγεται ενσυναίσθηση και βοηθάει όλους ανθρώπους που την έχουν. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα τους πολιτικούς εάν την είχαν. Δυστυχώς  σχεδόν όλοι έχουν πλήρη έλλειψη ενσυναίσθησης. Η ενσυναίσθηση είναι η ικανότητα να βάζει κανείς τον ευατό του στη θέση του άλλου. Βάλτε λοιπόν όλοι εσείς οι βλάκες ψευδοδημοκράτες τον ευατό σας στη θέση μου.
            Ήμουν, είμαι και θα είμαι κεντροδεξιός. Αυτό πιστεύω, αυτό θέλω, αυτό γουστάρω και δεν πρόκειται να αλλάξω.  Έρχονται εκλογές και πρέπει να αποφασίσω τι θα ψηφίσω. Ψήφος σε κόμματα που φαίνεται ότι δεν μπαίνουν στη Βουλή είναι χαμένη ψήφος. Προέκυψαν αξιόλογες προσπάθειες στη κεντροδεξιά αλλά καμία δεν κατάφερε να πιάσει το πολυπόθητο ποσοστό 3%. Οι επιλογές μου στη κεντροδεξιά είναι συγκεκριμένα τρεις: ΝΔ, ΧΑ, ΑΝΕΛ. 
           Oι ΑΝΕΛ είναι ο λαγός του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ρόλος τους είναι να ψαρεύουν όσο το δυνατό περισσότερους ψήφους στη κεντροδεξιά και να τους πηγαίνουν στο ΣΥΡΙΖΑ. Πιστεύω ότι εξαρχής αυτός ήταν ο σχεδιασμός και ο σκοπός δημιουργίας τους. Ακόμη και να μην ήταν προσχεδιασμένο, αυτό προέκυψε. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, προσχεδιασμένο η μη. Ψηφίζοντας ΑΝΕΛ, ψηφίζω έμμεσα ΣΥΡΙΖΑ. Εάν ήθελα να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ θα το έκανα απευθείας και όχι με διαμεσολαβητές. Προφανώς δεν θέλω να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ.
            Η ΝΔ (μαζί με το ΠΑΣΟΚ) κατάκλεψε, χρεοκόπησε και διέλυσε τη χώρα μου. Κατά τη διάρκεια της κρίσης, με εξόντωσε οικονομικά και ψυχολογικά και με έφερε στα πρόθυρα της απόλυτης οικονομικής καταστροφής και της αυτοκτονίας. Δεν θα τους κάνω τη χάρη να αυτοκτονήσω. Θα τους εξοντώσω με κάθε τρόπο όπως με εξόντωσαν. Θα πάρω το αίμα μου πίσω. Ζω για αυτό το σκοπό. Αυτό με κρατάει και δίνει νόημα στη ζωή μου. Άλλα όνειρα δεν μπορώ να κάνω γιατί μου το απαγόρεψαν. Τουλάχιστον θα νιώσω την ικανοποίηση ότι υπάρχει δικαιοσύνη, εάν τους δω και αυτούς κατεστραμμένους. Οικονομικά κατεστραμμένοι δεν θα υπάρξουν γιατί όλοι έχουν κάνει  τεράστιες περιουσίες από τα χρήματα που έκλεψαν από εμένα και τους άλλους Έλληνες φορολογούμενους. Όμως η πολιτική καταστροφή της ΝΔ είναι εφικτή.
            Η τρίτη επιλογή είναι η ΧΑ. Έχει αρκετά μειονεκτήματα, δεν λέω.  Από το να ψηφίσω τους εξολοθρευτές μου η αριστερά μέσω ΑΝΕΛ, προτιμώ αυτή την εναλλακτική. Ισχύει αυτό που λέμε «το μη χείρον βέλτιστον». Μάλιστα, μαθαίνω ότι αυτό το διάστημα   υπάρχουν πρωτοβουλίες συνεργασίας με τη ΧΑ. Δημιουργούνται οργανώσεις πολιτών για να συζητήσουν την συνεργασία ορισμένου χρόνου με τη ΧΑ βάσει προγραμματικών θέσεων. Ο χρόνος λογικά θα είναι μέχρι τις μεθεπόμενες εκλογές οπότε και μπορεί να ανανεωθεί εάν συντρέχουν οι κατάλληλες συνθήκες. Με έχουν πλησιάσει και μάλλον θα συμμετέχω. 

Ηλίας Α