Το Μεγάλο Εμπόδιο

            
            Ο απλοϊκός τρόπος σκέψης ενός κεντροδεξιού έχει ως εξής: «Εγώ είμαι κεντροδεξιός. Το μεγάλο κόμμα της κεντροδεξιάς είναι η ΝΔ. Ψηφίζω ΝΔ για να βγεί ένα κόμμα που υποστηρίζει την ιδεολογία μου». 
            Βλάκες, ηλίθιοι ζώα ψηφοφόροι! Εσείς φταίτε για τα χάλια της χώρας με το τρόπο που ψηφίζετε! Η ΝΔ επέτρεψε στο ΠΑΣΟΚ να κυριαρχήσει επί δεκαετίες για να καταληστέψει τον Έλληνα φορολογούμενο και να καταστρέψει τη χώρα. Η ΝΔ χρεωκόπησε τη χώρα. Η ΝΔ εξόντωσε τη μεσαία τάξη. Η ΝΔ  έφερε για πρώτη φορά την αριστερά στην Ελλάδα. Εάν ήταν ένα καλύτερο κόμμα στη θέση της ΝΔ όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί.

            Ο πιο εκλεπτυσμένος (sophisticated) τρόπος σκέψης είναι: «Η ΝΔ είναι μεν κεντροδεξιό κόμμα αλλά είναι διεφθαρμένο, ανίκανο, παρακμιακό, αναχρονιστικό και προδοτικό. Δεν υποστηρίζει τα συμφέροντα της πλειονότητας των κεντροδεξιών ψηφοφόρων. Δεν υποστηρίζει τα συμφέροντα μου και δεν ακολουθεί πολιτικές που με εξυπηρετούν. Η ΝΔ πρέπει να αντικατασταθεί με ένα άλλο κόμμα που δεν θα έχει τις αδυναμίες της και θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα μου. Όσο ψηφίζω ΝΔ είναι σαν να δηλώνω με τη ψήφο μου ότι όλα είναι καλά. Συντελώ στη μεγαλύτερη παρακμή του κόμματος και τη καταστροφή της χώρας. Εάν σταματήσω να ψηφίζω ΝΔ τότε ίσως η ΝΔ να αλλάξει (αρκετά δύσκολο) η να αντικατασταθεί από ένα καλύτερο κόμμα. Η κεντροδεξιά αξίζει κάτι καλύτερο. Η χώρα αξίζει κάτι καλύτερο».
             Το  Μεγάλο Εμπόδιο είναι το κόμμα της ΝΔ. Καταλαμβάνει χώρο και εμποδίζει υγιείς πολιτικές δυνάμεις να αναπτυχθούν στο χώρο της κεντροδεξιάς .Δεν κάνει τίποτα δεν προσφέρει τίποτα, απλώς πιάνει χώρο. Είναι ένα παρασιτικό κόμμα  που το μόνο που επιτελεί είναι να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολιτικών της, των συγγενών και των φίλων τους.

Γιάννης Δ