12 Λόγοι να μη ψηφίσω ποτέ ξανά ΝΔ

Αυτοί είναι οι δικοί μου λόγοι. Κάποιος άλλος μπορεί να έχει διαφορετικούς.


  • Από τη δική τους ανικανότητα ήρθαν  οι κρατιστές του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.
  • Για να ευνοήσουν τους βολεμένους κατέστρεψαν τη μισή Ελλάδα το 2012-2015.
  • Προστάτεψαν το σύστημα ΠΑΣΟΚ και εξόντωσαν τους ψηφοφόρους τους το 2012-2015.
  • Είπαν ψέματα στο λαό το 2012.
  • Δεν αποσώβησαν τη καταστροφή το 2004-2009.
  • Δεν ενημέρωσαν το λαό για το τι έρχεται το 2004-2009.
  • Από ανικανότητα άφησαν τους κρατιστές του ΠΑΣΟΚ να κυριαρχήσουν το 1981-2004.
  • Βάζουν την επιτυχία της ΕΕ πάνω απο την ευημερία του Ελληνικού λαού.
  • Δεν είμαι πολύ πλούσιος για να εκπροσωπούν τα συμφέροντα μου.
  • Δεν είμαι βολεμένος για να εκπροσωπούν τα συμφέροντα μου.
  • Είναι όλοι τους βαθύπλουτοι και εγώ δεν είμαι.
  • Ενδιαφέρονται μόνο για τα δικά τους συμφέροντα και όχι των ψηφοφόρων τους.
Το έχω τυπώσει και το έχω βάλει σε ένα ευδιάκριτο σημείο για να το βλέπω συνέχεια. Δεν θέλω να παρασυρθώ και να κάνω κανένα λάθος. 

ΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ
ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΝΔ

Μπορείτε να δανειστείτε ελεύθερα όποιον σας ταιριάζει από τους παραπάνω.

Σταύρος Μ