Η ΧΑ δεν τέλειωσε

Να ξεκαθαρίσω εξαρχής κάποια πράγματα. Πρώτον, το άρθρο αυτό γράφτηκε πριν αφεθούν ελεύθεροι οι τρεις βουλευτές. Δεύτερον, δεν είμαι υποστηρίκτρια της ΧΑ, δεν ψήφισα ποτέ ΧΑ, και δεν θα ήθελα ποτέ να δω τη ΧΑ να κυβερνάει την Ελλάδα. Είμαι πατριώτισσα, θεωρώ τη λαθρομετανάστευση πολύ σοβαρό πρόβλημα αλλά είμαι αντίθετη στο ρατσισμό και τη βία.
Το Σύμπαν, ο Θεός, η ανώτερη δύναμη μεριμνούν ώστε να υπάρχει ισορροπία. Στην Ελλάδα έχουν δημιουργηθεί διάφορα προβλήματα από την αδιαφορία του κράτους και του πολιτικού συστήματος. Κατά την άποψη μου η ΧΑ προέκυψε σαν εξισορροπητικός παράγοντας. Θεωρώ ότι ΧΑ είχε κάποια θετική επίδραση, σαφέστατα με λάθος τρόπους, στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων.
Βασικό κίνητρο των περισσότερων πολιτικών είναι το προσωπικό και κομματικό συμφέρον. Τα κόμματα συνεννοούνται πολύ καλά και πολύ εύκολα όταν πρόκειται για τα προνόμια τους αλλά τους είναι αδύνατον να συνεννοηθούν για το συμφέρον των πολιτών. Το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης είναι πολύ σοβαρό και από αυτό προκύπτουν άλλα όπως ανεργίας Ελλήνων, εγκληματικότητας, υποβάθμισης περιοχών. Επίσης μεγάλο μέρος του πληθυσμού υποφέρει είτε από ανεργία είτε από φτωχοποίηση.

Η ΧΑ στηρίχθηκε στο τρίπτυχο αντισυστημικότητας, λαθρομετανάστευσης και ανεργίας-φτωχοποίησης. Μπορεί να κατορθώσουν να διαλύσουν τη ΧΑ. Εάν τα καταφέρουν θα προκύψει μια άλλη οργάνωση, από ίδια η διαφορετικά πρόσωπα, που θα έρθει να καλύψει το κενό. Η μόνη αντιμετώπιση της ΧΑ είναι η εξάλειψη των προβλημάτων που την δυναμώνουν.

Δήμητρα
άνεργη

Για να μην διωχθώ η συλληφθώ γνωστοποιώ ότι δεν έχω ψηφίσει και δεν έχω καμία σχέση με τη ΧΑ και δέχομαι να υπογράψω δήλωση κοινωνικών φρονημάτων αν μου ζητηθεί.