Τι περιμένουν οι ηλίθιοι;

Αναρωτιούνται αφελέστατα πολλοί ηλίθιοι σε αυτή τη χώρα: « Μα καλά, τόσοι κλέψανε, γιατί δεν έχει μπει κανένας φυλακή;» Τι περιμένει ο κόσμος; Nα αναλάβουν πρωτοβουλία από μόνα τους τα καθάρματα και να μπουν στη φυλακή; Αυτοί οι ίδιοι που αναρωτιούνται γιατί δεν μπαίνει κανείς στη φυλακή, πάνε μετά και ψηφίζουν τα καθεστωτικά κόμματα, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι. Έτσι τα ισχυροποιούν και είναι σαν να τους λένε καλά κάνατε, ότι κάνατε. Αυτό δεν είναι μόνο βλακεία, είναι σκέτη παράνοια.
Δύο συμμορίες παλιανθρώπων εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός τους τίμησε με την ψήφο του. Έτσι αποφάσισαν να τον λεηλατήσουν και να τον εξαθλιώσουν για να γεμίσουν τις τσέπες τους λεφτά. Επίσης σκέφτηκαν να βρουν τρόπους ώστε να πάρουν την εξουσία από το λαό όπου και ανήκει. Καταστρέφουν και εξαθλιώνουν τους πολλούς για να πλουτίζουν. Πολύ μυαλό χρειάζεται για να το καταλάβει κανείς; Περιμένει κανένας ηλίθιος να το πουν οι πολιτικοί η οι συνεργοί τους στο έγκλημα οι δημοσιογράφοι; Πρέπει να το καταλαβαίνει κανείς από μόνος του, αυτό που έχει γίνει. Δεν κατέστρεψαν τη χώρα, εξαθλίωσαν τους πολίτες και έγιναν πολύ πλούσιοι; Μήπως έχει κανείς διαφορετική άποψη;
Περιμένει κανείς να βγει κάποιος πολιτικός και να πει: «Εμένα δε με ενδιαφέρει καθόλου να λύσω τα προβλήματα των πολιτών και ούτε με νοιάζει το δημόσιο συμφέρον και το γενικό καλό. Είμαι άχρηστος και σε οποιαδήποτε δουλειά δεν θα έβγαζα χρήματα. Είμαι όμως μεγάλος απατεώνας και μπορώ να λέω ψέματα και να δουλεύω το κόσμο. Η πολιτική είναι το μόνο επάγγελμα που κάποιος σαν και εμένα μπορεί να έχει λαμπρή σταδιοδρομία. Τους ψηφοφόρους τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια. Ας είναι καλά τα κανάλια που με βγάζουν και λέω τα ψέματα μου και έτσι με ψηφίζουν οι μαλ**ες. Ας είναι καλά οι νταβατζήδες μου που μου τα σπρώχνουν χοντρά. Τα κανάλια, τις εφημερίδες και τους νταβατζήδες, τους υπολογίζω πραγματικά και τους σέβομαι απεριόριστα.
Είμαι πολιτική πόρνη αλλά είμαι όμως πόρνη πολυτελείας. Εμένα με ενδιαφέρει να εκλεγώ. Για τη δόξα λίγο με νοιάζει αλλά δεν μου είναι και τελείως αδιάφορο. Έχω και τη ψωνάρα μου, ας μη το κρύβω. Αυτό όμως που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα φράγκα. Θέλω και άλλα ακίνητα και μεγαλύτερες καταθέσεις στο εξωτερικό. Εγώ θέλω να εκλεγώ γιατί εκτός από τα 15 χιλιάρικα που θα με πληρώνουν οι μαλ**ες οι Έλληνες, θα βγάζω πολύ περισσότερα με διάφορους τρόπους. Πραγματικά ευχαριστώ το Θεό που υπάρχουν σε αυτή τη χώρα τόσοι πολλοί μαλ**ες. Αλλιώς τι θα είχα απογίνει; Το Θεό, τρόπος του λέγειν. Είμαι ένα πουλημένο τομάρι και εάν υπάρχει Θεός, κάρμα, μετά θάνατον ζωή, την έβαψα πραγματικά».
Μήπως περιμένει κανείς να βγει κάποιος μεγαλοδημοσιoγράφος να πει: «Μας δίνουν τόσα λεφτά οι εργοδότες μας για να χειραγωγούμε τους πολίτες και να προπαγανδίζουμε. Το κανάλι η η εφημερίδα δεν βγάζει λεφτά αλλά μπαίνει μέσα. Ο εργοδότης μας όμως βγάζει πολλά με άλλους τρόπους για την εξυπηρέτηση που πουλάει στους πολιτικούς και τα κόμματα. Έτσι μας πληρώνει χοντρά και κάναμε τις βίλες και τις τεράστιες περιουσίες. Δεν μας πληρώνουν οι διαφημίσεις αλλά οι μαλ**ες που χειραγωγούμε και δουλεύουμε μαζί με τους πολιτικούς.
Δοξάζω και εγώ το Θεό που σε αυτή τη χώρα υπάρχουν τόσοι πολλοί μαλ**ες. Το Θεό, τρόπος του λέγειν. Είμαι ένα πουλημένο τομάρι και εάν υπάρχει Θεός, κάρμα, μετά θάνατον ζωή, την έβαψα πραγματικά. Εάν δεν υπήρχαν τόσοι μαλ**ες τι θα είχαμε απογίνει; Θα δουλεύαμε σε καμία εφημεριδούλα και θα παίρναμε τίποτε ψείρες. Τώρα όμως είμαστε μεγαλοδημοσιογράφοι γιατί μπορούμε να χειραγωγούμε τους αφελείς. Εάν δεν ήταν τόσο ηλίθιοι οι τηλεθεατές και οι αναγνώστες ώστε να χειραγωγούνται τόσο εύκολα δεν θα είχαμε αξία και δεν θα μας πληρώνανε χοντρά. Δεν θα είχαμε βίλες και τεράστιες περιουσίες. Πολιτικό ρεπορτάζ και πολιτική εκπομπή μπορεί να κάνει και το κάθε ελεεινό δημοσιογραφάκι που θέλει να αποκαλείται συνάδελφος μας. Η χειραγώγηση όμως θέλει τέχνη, είναι μόνο για τους λίγους και τους εκλεκτούς».  

Δ. Γ.