Ε και τι έγινε;

          Ο Παυλόπουλος είναι αξιόλογος, φιλόπατρις με εκτίμηση από όλο το πολιτικό φάσμα και χωρίς έντονη ιδιοτέλεια (πολιτικός 100% ανιδιοτελής δεν υπάρχει). Είναι από τις καλύτερες περιπτώσεις του μεταλλαγμένου ανθρώπινου είδους των πολιτικών και μια εξαιρετική επιλογή.
          Μου μυρίζει τριγωνική συμφωνία συμβιβασμού Τσίπρα-Καραμανλή-Σαμαρά με την διαμεσολάβηση ΑΝΕΛ. Ο Παυλόπουλος είναι πολύ κοντά στον Καραμανλή.
Ο Καραμανλής έβαλε τον δικό του Πρόεδρο και στηρίζει τον Σαμαρά να παραμείνει στην αρχηγία της ΝΔ για κάποιο διάστημα. Ο Τσίπρας δυναμώνει την κυβέρνηση του και ο Καμένος εξακολουθεί να ζει το όνειρο της ζωής του σαν υπουργός Εθνικής Αμύνης. Έτσι όλοι είναι ευχαριστημένοι.

          Εγώ προσωπικά και πολλοί σαν και εμένα δεν έχουμε κανένα λόγο να είμαστε ευχαριστημένοι. Πρώτον γιατί πέρα από τον συμβολισμό ο Πρόεδρος είναι καθαρά διακοσμητικός. Κατά δεύτερο και κυριότερο λόγο όλοι αυτοί οι κύριοι θα είναι μια χαρά τακτοποιημένοι με τα προνόμια τους. Εγώ σε λίγο θα τρώω στα συσσίτια και θα ψάχνω στα σκουπίδια. Θα φέρει η εκλογή Παυλόπουλου κάποια αλλαγή στην προσωπική μου ζωή; Δεν το νομίζω!
          Στο τέλος μια παρατήρηση. Οι Συριζαίοι του Τσίπρα δεν συμμετείχαν στο κάψιμο της Αθήνας μετά την δολοφονία Γρηγορόπουλου; Ο Παυλόπουλος δεν ήταν τότε ο αρμόδιος  υπερυπουργός του Καραμανλή; Ρε πως τα φέρνει η ζωή! 

Μ.Χ.