Τέσσερα βασικά ζητήματα

Οι βασικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουμε είναι τι, ποιος, πως και από που. Πιο συγκεκριμένα:
  • Τι θα πούμε
  • Ποιοι θα το πουν
  • Πως θα το πουν
  • Από που θα βρεθούν οικονομικοί πόροι
Το τι θα πούμε είναι το βασικό που επεξεργαζόμαστε. Οι ΟμάδεςΕργασίας, προσπαθούν να διαμορφώσουν τις θέσεις μας σε σχέση με τους ψηφοφόρους που απευθυνόμαστε. Δεν είναι άλλοι από τους δυσαρεστημένους με το Καθεστώς κέντρο + δεξιούς ψηφοφόρους. Αυτοί ανήκουν σε διάφορες κοινωνικές ομάδες όπως άνεργοι, οικιστές κλπ. Ταυτόχρονα προσπαθούμε να βρούμε πρωτοποριακές λύσεις σε διάφορα προβλήματα.
Το ποιοι θα το πουν είναι επίσης κάτι στο οποίο δουλεύουμε. Έχουμε μια 5μελή Κεντρική Ομάδα και μια Συντονιστική. Η Συντονιστική έχει δύο συνθέσεις μια 21μελή (Πρώτη) και μια 41μελή (Πλήρης). Θα παρουσιάσουμε 30 άτομα που θα αποτελούν το Υπουργικό Συμβούλιο της Νέας Αρχής όταν οριστικοποιηθεί. Σίγουρα θα είναι κάποια άτομα από τις Ομάδες (Κεντρική, Συντονιστική, Εργασίας). Θα είναι όμως και από το Δίκτυο της Νέας Αρχής που διαρκώς μεγαλώνει.
Το πως θα το πουν είναι ένα θέμα και αφορά τους τρόπους επικοινωνίας. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πολύ το Ιντερνετ, από στόμα σε στόμα και λίγο τα φυλλάδια.
Θεωρούμε δεδομένη την εχθρική στάση των ΜΜΕ και των εταιρειών δημοσκοπήσεων. Τις εταιρείες δημοσκοπήσεων περιλαμβάνουμε στο χώρο της επικοινωνίας η μάλλον καλύτερα της χειραγώγησης. Αναζητούμε εταιρείες δημοσκοπήσεων που θα δημοσιεύουν τις σωστές δημοσκοπήσεις όταν οι καθεστωτικές μας δίνουν πολύ χαμηλότερα ποσοστά από τα πραγματικά.  
Ξέρουμε ότι πρέπει να ανεβάσουμε την επικοινωνιακή καμπάνια, εάν θέλουμε να έχουμε αποτελέσματα. Βασικό μέσο θα εξακολουθήσει να είναι το Ιντερνετ αλλά η Διαδικτυακή επικοινωνία θα είναι σε άλλο επίπεδο. Επίσης θα συμπληρωθεί από μια εφημερίδα για όσους δεν έχουν εξοικείωση με το Ιντερνετ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα είναι για πάντα κυβέρνηση. Μετά το ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να έρθει εκείνη η μαύρη μέρα που θα αναλάβει η Νέα Δημοκρατία την διακυβέρνηση της χώρας. Αλλιώς θα είναι το νέο κέντρο + δεξιό σχήμα όπου θα συμμετέχουμε και εμείς. Τόσο η ΝΔ όσο και εμείς έχουμε δηλώσει ότι θα δώσουμε νέες τηλεοπτικές άδειες. Έχουμε ήδη φιλικά προς εμάς προσκείμενους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν τηλεοπτικές άδειες. Δεν θα έχουμε ιδιαίτερη μεταχείριση, απλά ίση μεταχείριση.
Η αναβάθμιση της επικοινωνιακής επικοινωνίας προϋποθέτει οικονομικούς πόρους. Έτσι ερχόμαστε στο τέταρτο ζήτημα που είναι από που θα βρεθούν οι οικονομικοί πόροι. Αυτή τη στιγμή έχουμε μηδενικά μηνιαία έξοδα και μηδενικά συνολικά έξοδα πενταετίας. Οικονομικοί πόροι χρειάζονται και για άλλους λόγους όπως ενοικίαση γραφείων, πληρωμή λίγων υπαλλήλων κλπ.  Θα στηριχτούμε στα μέλη και τους φίλους και θα απευθυνθούμε επίσης στην ομογένεια. Θα κρατήσουμε όμως τα έξοδα σε χαμηλά επίπεδα.
Οι ψηφοφόροι πρέπει να αντιληφθούν ότι τα μεγάλα γραφεία, οι πολλοί υπάλληλοι, οι εντυπωσιακές ιστοσελίδες και το ελευθέρας στα ΜΜΕ δημιουργούν δύο πράγματα. Το ένα είναι επιβάρυνση στους φορολογούμενους και το άλλο είναι εξαρτήσεις. Δεν θα πρέπει να θέλουν ούτε το ένα ούτε το άλλο. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να συμβιβαστούν με μικρά γραφεία, απλές ιστοσελίδες και μικρή η καθόλου προβολή από τα υπάρχοντα ΜΜΕ.