Citizen’s arrest

           
Μου έλεγε ένας φίλος μου που έχει ζήσει πολλά χρόνια στις ΗΠΑ ότι υπάρχει ο θεσμός του «citizens arrest». Ο νόμος δίνει το δικαίωμα σε πολίτες που δεν είναι αστυνομικοί να συλλαμβάνουν εγκληματίες κατά την τέλεση του εγκλήματος. Ιστορικά ξεκίνησε στη μεσαιωνική Αγγλία. Πολλές χώρες στο κόσμο έχουν κάποιας μορφής citizens arrest: Αγγλία, Ιρλανδία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Καναδάς, Δανία, Φιλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ουγγαρία, Γερμανία, Γαλλία, Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν, Ιαπωνία, Τουρκία, Ισραήλ κλπ

            Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα. Θα μπορούσε να το «περάσει» ο ΣΥΡΙΖΑ, να κάνει και ένα καλό. Τότε θα έβρισκα ασχολία για να περνάω τη μέρα μου. Είμαι μακροχρόνια άνεργος και δεν δουλεύω. Θα συλλάμβανα όλη μέρα Νεοδημοκράτες. Το έγκλημα τους; Εθνική προδοσία! Όχι μόνο τους πολιτικούς αλλά και τους υποστηρικτές τους.
            Για να συλληφθούν και να δικαστούν πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις. Έχω πολλές αποδείξεις από αυτά που γράφουν στο Ίντερνετ. Το πρόβλημα είναι ότι 1,5 εκατομμύριο Νεοδημοκράτες δεν χωράνε στις φυλακές. Μπορεί όμως να λυθεί με το βραχιολάκι. Θα μπορούσαν να έχουν «κατ’ οίκον και κατ’ εργασία» περιορισμό. Να τους επιτρέπεται δηλαδή να πηγαίνουν μόνο από το σπίτι στο γραφείο και από το γραφείο στο σπίτι. Όσοι το παραβαίνουν θα οδηγούνται στη φυλακή! 

Ηλίας