Θα δώσει πρώτα εξετάσεις

Ήμουνα μέχρι πριν μερικά χρόνια ενεργό μέλος της ΝΔ. Στις τελευταίες εκλογές έριξα λευκό. Με πήρε πριν από λίγες μέρες ένας κομματικός φίλος στον οποίο έχω πραγματικά μεγάλη εκτίμηση. Μετά από κάποια προκαταρτικά ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος.

Φίλος - Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε τη Ντόρα.
Εγώ - Γιατί να τη βοηθήσουμε; Έγινε και η Ντόρα άπορη;
- Όχι βέβαια. Δεν έχεις ακούσει ότι μάλλον θα γίνει αρχηγός του κόμματος;
- Κάτι κυκλοφορεί στο τύπο. Με κομματικούς δεν έχω πλέον πολλά πολλά.  Είναι σίγουρο;
- Στη πολιτική ποτέ δεν είναι τίποτα σίγουρο. Είναι όμως αρκετά πιθανό. Έχει δημιουργηθεί ρεύμα υπέρ της. Εάν φύγει ο Σαμαράς δεν υπάρχει και κανένας άλλος. Ο Καραμανλής δεν ενδιαφέρεται.
- Πότε με το καλό;
- Μάλλον το φθινόπωρο, ίσως και νωρίτερα.
- Ξέρεις εγώ δεν έχω πολλές επαφές στο κόμμα. Τι βοήθεια να της κάνω; Εννοείς πριν γίνει αρχηγός η μετά;
- Και τα δύο. Καθένας με ότι τρόπο μπορεί.
- Συγγνώμη που θα σε στενοχωρήσω. Εάν μου ζήταγες εσύ βοήθεια θα στην έδινα γιατί ξέρεις ότι σου έχω εκτίμηση. Η Ντόρα θα πρέπει πρώτα να περάσει τις εξετάσεις και μετά να τη βοηθήσω.
- Τι εξετάσεις;
- Πρώτα να διαμορφώσει ξεκάθαρες θέσεις που να λύνουν τα προβλήματα των ανθρώπων. Μετά να αλλάξει το κόμμα, πετώντας όλους τους άχρηστους έξω για αρχή. Εάν περάσει τις εξετάσεις θα τη βοηθήσω.  

Νϊκος Β