Κοινό μυστικό

Μόλις γύρισα από ένα φιλικό σπίτι. Είχα διαβάσει το άρθρο για τη σεισάχθεια και ρώτησα σχετικά τους φίλους μου που βρήκα εκεί. Από τα πέντε άτομα αποδείχθηκε ότι μόνο εγώ πληρώνω φόρους, δάνεια και εισφορές. Όλοι έχουν σταματήσει από καιρό περιμένοντας τη σεισάχθεια. Ακούστηκαν διάφορα:
- το μόνο που πλήρωσα είναι μια καραμπίνα για να περιμένω όποιον έρθει να μου τα ζητήσει
- ας τα βάλει ο Τσακαλώτος που του περισσεύουν και τα βρίσκουμε αργότερα
- ας με βάλουν μέσα, δεν θα αλλάξει τίποτα. Και έξω που είμαι πάλι συνέχεια μέσα στο σπίτι είμαι γιατί δεν δουλεύω και δεν έχω λεφτά να βγώ
- όλη τη χώρα φυλακή θα βάλουν;
Όταν διαμαρτυρήθηκα που δεν με είχαν ενημερώσει, απάντησαν πως νόμιζαν ότι το ήξερα γιατί το ξέρουν όλοι στην Ελλάδα. Καλά μόνο εγώ πληρώνω τελικά στην Ελλάδα; Υπήρχε ένα κοινό μυστικό που το ήξερε όλη η Ελλάδα και  εγώ είμαι ο τελευταίος που το έμαθα;  

Ε.Γ. 
Υπερφορολογημένος