Θα σκοτώσω όλους τους καθεστωτικούς

Με μεγάλη χαρά διάβασα ότι υπάρχει και άλλος που θέλει να σκοτώσει τους καθεστωτικούς. Θα υπάρχουν και άλλοι φυσιολογικοί άνθρωποι σαν εμένα. Εγώ όταν το λέω σε γνωστούς μου, με κυττάζουν περίεργα σαν να μην είμαι φυσιολογικός. Νομίζω ότι αυτοί δεν είναι φυσιολογικοί που δεν θέλουν να σκοτώσουν τους καθεστωτικούς. Εγώ θα τους σκότωνα με μεγάλη χαρά.
Για την ακρίβεια έχω σκοτώσει αρκετούς από αυτούς. Μερικούς τους έχω σκοτώσει πολλές φορές. Τους έχω σκοτώσει με μαχαίρι, πιστόλι, καραμπίνα, τσεκούρι, φτυάρι. Τους έχω ρίξει από γκρεμό και στις γραμμές τους τρένου. Τους έχω πατήσει με το αυτοκίνητο. Τις ιδέες τις παίρνω από ταινίες. Το κάνω κάπως σαν νοητική ταινία. Τώρα ετοιμάζω κάτι μεγαλύτερο, θα είναι υπερπαραγωγή.
Αφού δεν μπορώ να τους σκοτώσω στη πραγματικότητα γιατί θα μπω στη φυλακή, το κάνω με τη φαντασία μου. Μου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση και ηρεμία.
Παλαιότερα ονειρευόμουνα ένα αυτοκίνητο, ένα σπίτι, διακοπές, μια κοπέλα. Τώρα ονειρεύομαι ότι σκοτώνω καθεστωτικούς. Πιστεύω ότι θα είχε τρομερή επιτυχία στην Ελλάδα ένα βίντεο game «το κυνήγι των καθεστωτικών». Θα ήταν κάποιοι γνωστοί καθεστωτικοί, πολιτικοί, δημοσιαγράφοι κλπ που οι παίκτες θα τους κυνηγούσαν να τους σκοτώσουν. Θα έδινα πολλά λεφτά για ένα τέτοιο παιγνίδι. Να κυνηγάω να σκοτώσω τον Μητσοτάκη, το Θεοδωράκη, το Βενιζέλο, το Γεωργιάδη, τον Βαρβιτσιώτη, τον Πρετεντέρη, τον Παπαδημητρίου, τον Αναστασιάδη κλπ. Δεν θέλω τίποτα άλλο από τη ζωή μου. Θα έπαιζα όλη τη μέρα.
Έχω ρίξει μια ματιά στη ιστοσελίδα σας. Θα είναι ψέμα να πω ότι τα έχω διαβάσει όλα. Δεν χρειάζονται τόσα πολλά, παρά μια σελίδα μόνο με τρεις προτάσεις:

  1. ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΥΛΑΚΗ
  2. ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ
  3. ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Με αυτές τις τρεις προτάσεις έχετε σίγουρο ένα ποσοστό τουλάχιστον 50%. 
Είχατε γράψει παλαιότερα μια σειρά πολύ καλών άρθρων σχετικά με κοινωνικά θέματα και κυρίως την αχρηστοκρατία. Τα μεταφέρατε στο Dialinfo e Café γιατί δεν είναι πολιτικού περιεχομένου αλλά κοινωνικού. Εάν συμπληρώσετε ότι όλα αυτά που περιγράφετε οφείλονται στους καθεστωτικούς, τότε γίνεται πολιτικό το θέμα. Νομίζω ότι πρέπει να το κάνετε και να τα μεταφέρετε πάλι στο Δέκα. Σε κάθε περίπτωση θα συνιστούσα στους αναγνώστες να τα διαβάσουν και να συμπληρώσουν από μόνοι τους ότι τα θέματα αχρηστοκρατίας, βρυκολάκων, νεολληνικής αθλιότητας, αντικολεγιακά κλπ αφορούν τους καθεστωτικούς. Πιστεύω τότε ότι και άλλοι θα τους σκοτώσουν, έστω και στη φαντασία τους. 

Ν. Ρ.