ND trash talk

Θέλω να κάνω κάποια σχόλια σχετικά προηγούμενα άρθρα. Ο Άδωνις πραγματικά μοιάζει με παιδάκι έτσι όπως είναι μικροκαμωμένος και γλυκούλης. Μιλάει κιόλας σα παιδάκι, έχει ψιλή φωνή και βιάζεται να τα πει όλα μαζί. Με προβλημάτισε πολύ πως ενώ είναι άσχημος, είναι ταυτόχρονα και πολύ γλυκούλης. Ώρες ολόκληρες έσπαγα το κεφάλι μου αλλά νομίζω πως το βρήκα! Μοιάζει με σκύλο! Για αυτό είναι γλυκούλης. Δεν έχω βρει ακόμη τη ράτσα αλλά το ψάχνω.

Και ο Παπαμιμίκος είναι γλυκούλης και μικροκαμωμένος. Το ίδιο και ο Βαρβιτσιώτης, όχι τόσο μικροκαμωμένος. Έχω ένα γνωστό που είναι ενεργητικός ομοφυλόφιλος. Μου λέει ότι τους συντρόφους του τους προτιμάει μικροκαμωμένους και γλυκούληδες και ότι δεν αποτελεί την εξαίρεση αλλά τον κανόνα. Αυτό το διάστημα είναι ελεύθερος. Ενδιαφέρεται για όλους και για το γιο Μπαλτάκο. 
             Από την ηγετική ομάδα που ετοιμάζει ο Μητσοτάκης, φημολογείται ότι κάποιοι είναι ήδη τελειωμένες κοπέλες. Δεν θα υπάρχουν κάπου φωτογραφίες, θα υπάρχουν. Να τονίσω ότι η ΝΔ δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ και ούτε Φιλελεύθερη Συμμαχία. Είναι ένα συντηρητικό κόμμα που μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων της είναι πολύ συντηρητικοί άνθρωποι. 
Χθες έκανα ζάπινγκ  και είδα για λίγο μια δοξολογία του Μητσοτάκη σε ένα μικρό κανάλι. Ο Καράογλου δόξαζε τον Ύψιστο Κυριάκο Μητσοτάκη. Αυτός Καραμανλικός δεν ήταν; Αντιλαμβάνεστε τι πιθανότητα υπάρχει για δημιουργία νέου σχήματος. Όλοι είναι άτολμοι και δουλοπρεπείς. Φέρονται σα ραγιάδες στον εκάστοτε αρχηγό. Μάλιστα αφέντη μου! Ότι πεις εσύ αφέντη μου! Να κάτσω να με ........ εάν θέλεις αφέντη μου! Και ο Καράογλου γλυκούλης είναι αλλά δεν ξέρω εάν είναι μικροκαμωμένος. Ο τρόπος που μιλάει όμως είναι ξενέρωμα και δεν έχει τσαχπινιά όπως οι άλλοι. Είναι και λίγο μεγαλύτερος και πολύ μονοκόμματος. Ο γνωστός μου δεν ενδιαφέρεται για αυτόν. Sorry Ted but no luck this time!
Άφησα και το δικό μου τηλέφωνο στους διαχειριστές του blog για την Έλενα Ράπτη. Μου αρέσει και η Άννα Καραμανλή. Είναι ελεύθερη η δεσμευμένη; Είχα ακούσει ότι ήταν παντρεμένη. Είναι ακόμη; Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει. Είναι πολύ ............ Την ψηφίζουν λέει επειδή νομίζουν ότι είναι ξαδέλφη του Καραμανλή. Φοβερό ε;  Δεν έχει βγει ακόμη να εξυμνήσει τον Μητσοτάκη αλλά θα κάνει και αυτή. Όλοι θα πάρουν σειρά να δοξολογήσουν τον Ύψιστο. Είναι η γραμμή του Μητσοτάκη. Όποιος τολμήσει να το αρνηθεί θα του πάρει το κεφάλι. Πάντα ήταν πολύ δημοκρατικό κόμμα η ΝΔ και τώρα έγινε ακόμη περισσότερο.
Θα ήθελα να εξηγήσω στις δύο κυρίες (η δεσποινίδες) ότι έχω μεγάλη οικονομική άνεση. Για να είμαι ειλικρινής δεν την έχω ακόμη αλλά θα την έχω πολύ σύντομα. Ετοιμάζω μια μεγάλη ληστεία τράπεζας. Εγώ και η ομάδα μου είμαστε πανέτοιμοι. Θα την κάνω για να πληρώσω τους φόρους του Σαμαρά και τα έξοδα διαβίωσης επειδή με έκανε αιώνια άνεργο. Αφού λοιπόν θα μπω στο κόπο και το ρίσκο, θα πάρω πολύ περισσότερα από όσα μου χρειάζονται. Σε λίγο καιρό θα είμαι πολύ πλούσιος και περιζήτητος. Ας βιαστούν γιατί μπορεί να μην είμαι διαθέσιμος.  

Σταύρος