Λίγο καθυστερημένα γράφω για τη φασαρία που έγινε με τις αναρτήσεις του Φαήλου Κρανιδιώτη. Έχουμε και άλλες δουλειές εκτός από την αρθρογραφία. Η Ελλάδα
είναι χώρα που δημιουργείται απόλυτη σύγχυση γύρω από ένα θέμα, ενδεχομένως και
εσκεμμένα. Αυτό που έγραψε ο Κρανιδιώτης, ήταν σχεδιασμένα χλιαρό: « Γιατί έπρεπε
να φάμε στη μάπα την αξύριστη χήρα τους Χατζησάββα;».
Ο Κρανιδιώτης είναι καλός δικηγόρος και ξέρει πολύ καλά τι αναρτήσεις
κάνει. Το σχόλιο ήταν «τόσο-όσο» χρειαζόταν. Δημιούργησε θόρυβο γύρω από το όνομα
του. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα αιχμηρός, πέτυχε θετική αποδοχή από το τμήμα του
εκλογικού σώματος που τον ενδιαφέρει, τη λαϊκή δεξιά.
Ο Κρανιδιώτης και ο Μπαλτάκος ενδεχομένως να είναι πατριώτες. Όμως
με τη στάση που κράτησαν δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αυτοχαρακτηρίζονται
πατριώτες, όπως δεν μπορεί και κανείς που συμμετέχει ενεργά στη ΝΔ. Ο Κρανιδιώτης
προσπαθεί να ξανακερδίσει, για λογαριασμό της ΝΔ και δικό του, τη λαϊκή δεξιά
με τέτοια κόλπα. Η λαϊκή δεξιά είναι
πατριωτική, θρησκευόμενη και πολύ συντηρητικών απόψεων.
Κάποια σχόλια για το ζήτημα. Πρέπει να ξεχωρίσουμε τη θρησκευτική πεποίθηση απο τις πολιτικές του ελληνικού κράτους. Δεν είμαι ειδικός σε θρησκευτικά ζητήματα και δεν μπορώ να ερμενεύσω την Αγία Γραφή. Εάν η Αγία Γραφή είναι ενάντια στην ομοφυλοφυλία, τότε ορθά πράττει η Εκκλησία και εναντιώνεται από θρησκευτικής άποψης σε θέματα όπως το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφύλων. Πρέπει να διαχωρίσει τη θρησκευτική άποψη της από την πολιτική. Από θρησευτική άποψη μπορεί να εναντιωθεί αλλά όχι από πολιτική.
Κάποια σχόλια για το ζήτημα. Πρέπει να ξεχωρίσουμε τη θρησκευτική πεποίθηση απο τις πολιτικές του ελληνικού κράτους. Δεν είμαι ειδικός σε θρησκευτικά ζητήματα και δεν μπορώ να ερμενεύσω την Αγία Γραφή. Εάν η Αγία Γραφή είναι ενάντια στην ομοφυλοφυλία, τότε ορθά πράττει η Εκκλησία και εναντιώνεται από θρησκευτικής άποψης σε θέματα όπως το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφύλων. Πρέπει να διαχωρίσει τη θρησκευτική άποψη της από την πολιτική. Από θρησευτική άποψη μπορεί να εναντιωθεί αλλά όχι από πολιτική.
Το ελληνικό κράτος είναι ευρύτερο από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Περιλαμβάνει
και άλλες Χριστιανικές θρησκευτικές πεποιθήσεις, όπως και άλλες θρησκείες. Υπάρχουν Έλληνες πολίτες και μόνιμοι κάτοικοι
της Ελλάδας που εφαρμόζουν θρησκευτικές και άλλες πρακτικές στις οποίες είναι
αντίθετη η Ορθόδοξη Εκκλησία. Η Εκκλησία σωστά εναντιώνεται από θρησκευτική σκοπιά
αλλά το κράτος δεν μπορεί να τις απαγορεύσει.
Τέλος, το γεγονός ότι εμένα μπορεί κάτι να μη μου αρέσει κάτι
δεν μου δίνει το δικαίωμα να απαγορεύω σε κάποιον άλλο να το κάνει. Όμως είναι
διαφορετικό να αναγνωρίζεται η ελευθερία των ατόμων από το να προωθούνται κάποιες
καταστάσεις ως πρότυπα, ιδιαίτερα στη νεολαία. Επίσης είναι κακός ο αντίστροφος
ρατσισμός και ο φαβοριτισμός από μέρους μειοψηφικών ομάδων. Όλα όσα ανέφερα είναι διαφορετικά επιμέρους θέματα που απαιτούν
διαφορετική στάση το καθένα.
Ανακεφαλαίωση
Δικαιώματα οφοφυλόφιλων:
ΝΑΙ από πολιτική θεώρηση
ΟΧΙ από θρησκευτική θεώρηση ( σύμφωνα με την ερμηνεία της Εκκλησίας )
NAI στην ελευθερία του ατόμου
ΟΧΙ στη προώθηση προτύπων στη νεολαία
ΟΧΙ στο φαβοριτισμό και τον αντίστροφο ρατσισμό
Το πρόβλημα της
χώρας είναι ο λάθος τρόπος σκέψης. Όλα είναι ένα τοπίο στη ομίχλη.
Άϊντε βόδια ξυπνάτε
λίγο γιατί χανόμαστε!
Σταμάτης