Βομβαρδισμός και διείσδυση

           
Δεν πιστεύω στα μάτια μου με αυτά που διαβάζω! Στέλνετε ερωτήσεις στους υποψηφίους της ΝΔ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΞΙΑ; Προσφέρετε το «φιλί της ζωής» σε πολιτικά πτώματα. Τι σημασία έχει ποιος διεφθαρμένος και ανίκανος παλιάνθρωπος θα είναι πρόεδρος της ΝΔ; Εκεί μέσα είναι κόπρος του Αυγεία όπως πολύ σωστά γράφτηκε σε προηγούμενο άρθρο. Όποιος και να βγεί ότι και να κάνει η κατάσταση δεν μαζεύεται. Η τακτική είναι μία και έχει δύο σκέλη:

  • Βομβαρδισμός  κορυφής της ΝΔ
  • Διείσδυση στη βάση
Μέχρι τώρα ρίχναμε τουφεκιές. Ώρα να ξεκινήσει ο βομβαρδισμός μέχρι να ισοπεδωθεί τελείως το ρημάδι. Όποιος βοηθάει τους φτωχούς κάνει καλή πράξη αλλά βοηθάει λίγο. Εάν συμβάλλω να ξεβρωμίσει η κεντροδεξιά από τους παλιανθρώπους της ΝΔ, θα προσφέρω μεγαλύτερη βοήθεια στους συμπατριώτες μου και θα έχω εκπληρώσει το χρέος μου στην χώρα. 
Αναφέρομαι στην ηγεσία. Η βάση είναι άλλο. Η βάση είμαστε εμείς. Μιλάω με 3 τοπικές της ΝΔ. Το τι βρίσιμο ρίχνουν στην ηγεσία δεν λέγεται. Λένε ότι θέλουν να έρθουν με το μέρος μας. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος κόπος, είναι ήδη έτοιμοι. Εάν κάνουμε μια υπερπροσπάθεια μέχρι τις εκλογές δεν θα έχουν τοπικές για να κάνουν τις εκλογές τους. Έφαγα όλα τα νιάτα μου μέσα στη ΝΔ και πήρα τα ........ Να πάνε να ......όλα τα καθάρματα! Ρε ουστ!

Ηλίας Κ