Πολιτικές και όχι πρόσωπα

κύριε Σαμαρά,

Σας υποστήριξα στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ. Σας προτίμησα από τη Ντόρα επειδή: α) ήσαστε πολύ καιρό εκτός πολιτικού συστήματος β) θεωρούσα ότι λόγω των σπουδών σας θα κάνατε καλύτερη διαχείριση των οικονομικών θεμάτων και γ) μου είχατε δώσει την εντύπωση  ότι έχετε καλό χαρακτήρα.
Δυστυχώς με απογοητεύσατε, εμένα και πολλούς άλλους. Είμαι μακροχρόνια άνεργος. Τα επιδόματα ανεργίας έχουν τελειώσει εδώ και πολύ καιρό. Κάθε μέρα – όλη μέρα ασχολούμαι με αναζήτηση εργασίας. Δεν βρίσκω τίποτα γιατί δεν υπάρχουν καθόλου δουλειές. Εάν τυχόν βρεθεί κατά τύχη καμία θέση, είναι χιλιάδες οι υποψήφιοι και ελάχιστες οι πιθανότητες επιτυχίας.  Ίσα-ίσα συντηρούμαι στη ζωή με τα ενοίκια που παίρνω από δύο διαμερισματάκια.
 Όχι μόνο δεν με βοηθάτε αλλά με έχετε εξοντώσει στη φορολογία. Αυτόνομη φορολόγηση ενοικίων και ΕΝΦΙΑ! Που να τα βρω να πληρώσω; Έχουν στεγνώσει οι καταθέσεις μου. Η πολιτική  που ακολουθείτε με έχει καταδικάσει σε αργό θάνατο και βρίσκομαι  στα πρόθυρα της αυτοκτονίας.  Φαντάζομαι δεν σας απασχολεί ιδιαίτερα το πρόβλημα μου που είναι και χιλιάδων άλλων Ελλήνων. Το μόνο που σας απασχολεί είναι να κρατείστε την καρέκλα σας. Για να κρατείστε τη καρέκλα σας χρειάζεστε την ψήφο μου. Όπως μου γυρίσατε τη πλάτη θα κάνω το ίδιο και εγώ. Πάραυτα, δεν σας αντιπαθώ αλλά ούτε και σας συμπαθώ όπως παλιά.
Πληροφορήθηκα ότι η κα Άντζελα Γκερέκου, ο κος Βασίλης Οικονόμου και ο κος Άγης Βερούτης θα συμμετάσχουν στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας. Η κα Γκερέκου είναι συμπαθής και ωραία κυρία. Ο κος Βασίλης Οικονόμου είναι σοβαρός και συγκροτημένος άνθρωπος. Το κο Βερούτη δεν τον ήξερα αλλά πληροφορήθηκα ότι και αυτός είναι αξιόλογος κύριος. Τι θα προσφέρουν οι υποψηφιότητες αυτές στη επίλυση των προβλημάτων μου; Σηματοδοτούν κάποια αλλαγή πολιτκής; Εάν ναι, ενημερώστε μας για το ποια είναι. Εάν όχι, τα πρόσωπα έχουν πολύ μικρή σημασία.

Β.Π.
Νεόφτωχος πρώην Σαμαρικός