Μην τα μπερδεύουμε


Διαβάζω στο τύπο για σχέδιο ανατροπής του Καραμανλή που περιελάμβανε τις παρακολουθήσεις της Vodafone, τις φωτιές στη Πελοπόννησο, τα επεισόδια μετά τη δολοφονία Γρηγορόπουλου, ακόμα και τη δολοφονία του Καραμανλή. Σε αυτό εμπλέκονται αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες και άνθρωποι του περιβάλλοντος του Γιώργου Παπανδρέου. Όλα αυτά δεν τα βλέπω καθόλου απίθανα. Να συμπληρώσω κι’ όλας ότι είχα ακούσει σε ανύποπτο χρόνο πριν τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου ότι κάτι τέτοιο μπορεί και να συνέβαινε. Ακόμη και η δολοφονία μπορεί να ήταν προγραμματισμένη.
Είναι μια παλιά ιστορία, την έχουμε ξανακούσει. Το καινούργιο είναι ότι αναμένονται συλλήψεις. Μακάρι να ξεσκεπαστούν και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι πράκτορες. Εάν έχει «βάλει το χεράκι» του ο Σαμαράς είναι στα πολύ-θετικά στοιχεία του.  Δεν αμφισβητώ ότι έχει κάνει και σωστά πράγματα . Για αυτό και υποστηρίζω ότι ήταν καλύτερος από τον Παπανδρέου, τον Παπαδήμο και άλλους. 
Ενδεχομένως όμως ο σκοπός είναι να χρησιμοποιηθεί επικοινωνιακά αυτή η ιστορία για να ανεβάσει τα ποσοστά της η ΝΔ και να συνεχιστεί το μαρτύριο και η αργή εξόντωση μας. Το βασικό μου πρόβλημα εμένα είναι ότι δεν έχω δουλειά. Δεν έχω δουλειά, όχι γιατί είμαι ανάξιος αλλά επειδή δεν υπάρχουν δουλειές. Αντί να με βοηθάει η κυβέρνηση με φορολογεί και από πάνω επειδή ήμουν εργατικός και έφτιαξα μια πολύ μικρή περιουσία. Που να τα βρω τα λεφτά; Να κόψω από τα τούβλα να τους δώσω.
Θέλω πολύ να τιμωρηθούν σκληρά οι πράκτορες, οι κλέφτες, τα λαμόγια. Προέχει όμως η δική μου επιβίωση. Δεν μπορώ να δώσω την άδεια για την ολοσχερή καταστροφή μου ψηφίζοντας ΝΔ.

Κ.Τ.
Αιώνια άνεργος