Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ


Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ μπορεί να αναδειθχεί σε τέσσερις μήνες η και σε δέκα χρόνια. Ανήκα για πολλά χρόνια στο κόμμα της ΝΔ. Έχω τοποθετήσει ευατόν εκτός κόμματος από καιρό. Κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες θα μπορούσα να επανέλθω. Μια από τις προϋποθέσεις είναι το προφίλ του αρχηγού. Εκφέρω την απόψη μου για το πως πρέπει ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ να είναι η μάλλον τι δεν θα πρέπει να είναι:



από πολιτικό τζάκι
από πολύ πλούσια οικογένεια
απόφοιτος του Κολλεγίου
ανεπάγγελτος
αρκετά μεγάλος στην ηλικία
πολλά χρόνια στη πολιτική
πολύ νέος στην ηλικία
πολύ άπειρος πολιτικά


Τα έχω τοποθετήσει κατά σειρά προτεραιότητας. Δεν έχω την απαίτηση ο νέος αρχηγός να ικανοποιεί όλα τα παραπάνω. Αλλοίνομο εάν το κάθε στέλεχος η ψηφοφόρος έβαζε τις δικές τους προϋποθέσεις. Όμως εάν δεν ικανοποιηθούν αρκετές από αυτές, εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να επανέλθω ενεργά στη ΝΔ και ούτε βέβαια να τη ψηφίσω.

Σ.Μ.
Πρώην μέλος της ΝΔ