XA η μόνη επιλογή

Είμαι δημοκράτης. Δεν είμαι ρατσιστής. Θα ψηφίσω ΧΑ γιατί δεν έχω άλλη επιλογή. Όλη μου τη ζωή ήμουνα ψηφοφόρος της ΝΔ. Έχω καταστραφεί από τις μνημονιακές πολιτικές. Δεν μπορώ να τις επικροτήσω με τη ψήφο μου. Εάν ψηφίσω ΝΔ είναι σαν να συμφωνώ ότι αυτό που έγινε ήταν το καλύτερο δυνατό. Έ όχι, δεν το νομίζω!
Στις ευρωεκλογές ψήφισα «Ένωση για τη Πατρίδα και το Λαό». Θα μπορούσαν να είχαν πάρει ποσοστά πάνω από 5%. Αντί για αυτό υπέστησαν μεγάλη πανωλεθρία. Έκαναν πολύ σοβαρά σφάλματα στρατηγικής αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό τώρα. Δεν ξέρω εάν θα ξανακατέβουν σε εκλογές. Αυτό που ξέρω είναι ότι το κόμμα αυτό έχει τελειώσει.
Οι ΑΝΕΛ είναι το δεκανίκι του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα δεχόμουνα ποτέ να συμβάλλω να έρθει ο Τσίπρας στην εξουσία. Ο Καρατζαφέρης τη μία μέρα είναι αντιμνημονιακός και την άλλη μνημονιακός.
Θα προτιμούσα να ψήφιζα ένα άλλο κόμμα που να μην έχει τα άσχημα στοιχεία της ΧΑ. Να είναι κεντροδεξιό, αντιμνημονιακό, πατριωτικό χωρίς ρατσιστικές συμπεριφορές και ενδοιασμούς για την δημοκρατικότητα του. Εάν υπήρχε το κόμμα αυτό θα το ψήφιζα. Δεν θα με πείραζε να συνεργαστεί με τη ΝΔ μετεκλογικά αλλά ακολουθώντας διαφορετική πολιτική από τη μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενη. Η χώρα πρέπει κάπως να κυβερνηθεί. Καλύτερα να συνεργαζόταν με τη ΝΔ παρά με το ΣΥΡΙΖΑ.
Δυστυχώς αυτό το κόμμα δεν υπάρχει. Η ΧΑ είναι η μόνη μου επιλογή. Λένε ότι δεν είναι δημοκρατικό κόμμα. Αφού συμμετέχουν στις δημοκρατικές διαδικασίες γιατί δεν είναι δημοκρατικό κόμμα;
Δεν συμφωνώ με την κακομεταχείριση των μεταναστών παρόλο που η λαθρομετανάστευση είναι πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Είναι όμως οι μόνοι που βάζουν τα συμφέροντα της Ελλάδας πάνω από όλα. Οι άλλοι βάζουν πάνω από όλα τα συμφέροντα της Αμερικής, της Γερμανίας, της Γαλλίας, του Ισραήλ κλπ. Ανάλογα με το που πρόσκεινται. Και οι μόνοι (ΧΑ) που θα κάνουν πραγματικά σθεναρή αντιπολίτευση σε περίπτωση που η χώρα θα έχει τη ατυχία να κυβερνηθεί από το ΣΥΡΙΖΑ. 
Έτσι θα ψηφίσω ΧΑ «δαγκωτό». Και ας ωρύονται στα κανάλια διάφοροι δήθεν δημοκράτες ανθέλληνες ότι οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι φασίστες. Είμαστε αντιμνημονιακοί κεντροδεξιοί που σε αντίθεση με αυτούς που «κτυπιούνται» αγαπάμε πραγματικά την Ελλάδα.  

Ζ.Μ.
Άνεργος